2019. április 1-től elérhető a Kréta rendszerben az e-ügyintézés modul, gondviselői bejeletkezés esetén.
Tisztelt Szülők!
2019. április 1-től elérhető a Kréta rendszerben az e-ügyintézés modul, gondviselői bejeletkezés esetén.
A felületen a következő ügyek elektronizálására kerül sor:
- tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
- igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- tanuló felmentésére, mentességére szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése,
- bizonyítvány- vagy törzslap másolat igénylése stb.
A rendszer részletes leírása a következő linken érhető el:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageld=17760714
Iskolavezetés
Részletek: