Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a lebeny.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
Nem fogadom el
Hírek

Igazgatási ügyintéző állásajánlat

Igazgatási ügyintéző állásajánlat

Lébényi Közös Önkormányzati Hivatala a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Lébényi Közös Önkormányzati Hivatal:

Igazgatási ügyintéző
munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

 

A munkavégzés helye:

9155 Lébény, Fő út 47.

 

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. melléklet 14. pontja szerinti hatósági feladatkör.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • ügyfélszolgálati teendők,
  • adminisztrációs feladatok,
  • iratkezelés, iktatás, irattárazás,
  • titkársági feladatok,
  • kapcsolattartási feladatok,
  • népesség nyilvántartással kapcsolatos feladatok,
  • önkormányzati és jegyzői hatáskörbe tartozó egyes igazgatási feladatok ellátása,
  • döntésre való előkészítése.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , valamint a(z) és a helyi költségvetési rendelet rendelkezései az irányadók. rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

• Magyar állampolgárság,

• Cselekvőképesség,

• Büntetlen előélet,

• Középiskola/gimnázium, 29/2012.(III.7) Korm. rend. 1. melléklet 14. pontjába foglalt képesítési követelmény szerinti közép-vagy felsőfokú végzettség,

• Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),

• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

• közigazgatásban szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

• ASP program ismerete

• Nyelvismeret

 

Előnyt jelentő kompetenciák:

• Kiváló szintű problémamegoldó képesség, ügyfélközpontúság, jó rendszerező képesség,

• Kiváló szintű együttműködési készség, kreativitás, pontosság, precizitás.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

• Önéletrajz a 45/2012. (III. 20) Kormányrendelet 1. számú melléklete szerint

• Kézzel írott motivációs levél

• Nyilatkozat arról, hogy a pályázó személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

• Végzettséget tanusító bizonyítványok másolata

• Pályázó nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a pályázatot megismerhetik

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. augusztus 24.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr Tóth Tünde nyújt, a 96/360-033 -os telefonszámon.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

• Postai úton, a pályázatnak a Lébényi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (9155 Lébény, Fő út 47. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: L/1580/2018 , valamint a munkakör megnevezését: Igazgatási ügyintéző.

• Személyesen: Dr Tóth Tünde, Győr-Moson-Sopron megye, 9155 Lébény, Fő út 47. 

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott pályázatot a jegyző bírálja el. A pályázó az elbírálás eredményéről - indokolás nélkül - postai úton vagy email címen értesül. A beérkezett pályázatok tartalmi és formai szűrését követően a pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A pályázat kiírója fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának a jogát.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. szeptember 7.

 

Részletek:

https://kozigallas.gov.hu/pages/jobviewer.aspx?ID=tk7g2zk3i5


Korábbi bejegyzések